Listan

Min januarilista. Jag skulle ju ut och gå/ springa minst två ggr i veckan.
Hur det gått?

Ähm. Int nu sådär jättebra. Jag tror jag varit ut o gå 3 ggr (fy på mej!). Till mitt försvar kan jag säga att jag istället har jag gympat lite hemma + varit ut o skrinnat några gånger och idag tog jag sparkstöttingen på en tur.

20140127-130712.jpg

20140127-130723.jpg

20140127-130731.jpg
Friskt!
Glad o nöjd efteråt, en uppvärmd bulle (så god!) och kaffe på det.

Förresten blev det två bullar.minst .

20140127-131104.jpg

PS! Imorgon ska jag vara vid missionsmagasinet från kl 11. Kom gärna dit! 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

