Missionsmagasinet

Jag har sett fram emot att fara till missionsmagasinet! Idag ska jag vara där, lära mej kassan, träffa folk och så.

20140128-102025.jpg

Kaffe/saft o bulla ska vi också bjuda på (valfri/frivillig avgift). Alla välkomna!

Allt skulle va frid o fröjd om jag inte skulle känna mej såhär..

20140128-102148.jpg

Migrän på gång! Så arg o besviken! Kan inte nån annan ta värken just idag? (6:e dan med vanlig huvudvärk)

Jag vill , JAG VILL ! så gärna vara och göra nån nytta idag.. Ska prova fara dit iallafall.
Har tagit medicin nu och (en bön)  hoppas hoppas det hjälper .

Huh.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Missionsmagasinet

  1. Maria skriver:

    Det gick ju bra för dej och mycket fick du gjort, ingen lat tjej inte! 🙂 Hur du kände dej inombords har jag dock ingen susning om…..endera är du ett teaterproffs eller så var du värkfri 😉

    • livetsomrullar skriver:

      Ja, det gick ju bra, för teaterproffset 😉 ,då på dan.

      Det lättade , som tur, då jag var där! Roligt att plocka opp kläder och råka så mkt folk.

      (Sen att jag kom hem o blev dålig-> raka väg i säng. Hade barnen vind för våg, de fick äta precis vad de ville till kvällsmat. Betalade dem för att förhöra varandras läxor (såklart att E hade engelskaförhör!) och så sov jag till halv 9. Schasade sen de duktiga barnen i säng och sen oppe nån timme helt själv innan jag tog natt. DET var inte riktigt lika roligt. Uh..å det verkar fortsätta idag.)

  2. Maria skriver:

    …och bullarna ja, de var GODA!!

  3. Helena skriver:

    Hej Linda! Lider över din migrän och nu undrar jag om du försökt med akupunktur mot besvären? Känner till några som varit symtomfri flera år efteråt, vore kanske värt att testa!

    • livetsomrullar skriver:

      Hej och Tack!
      Jag har provat det mesta förutom just akupunktur- faktiskt. Då min migrän var som värst och jag låg flera dar i streck så blev jag förbjuden att fortsätta med massör / behandlingar- för neurologen menade att då jag är inne i en sämre period så kan migränen triggas igång av det.
      Min migrän är så ibland går den över på några timmar (oftast!)
      att ibland (sällan numera) är den fruktansvärd och pågår i dagar.
      Sen går det en period och den är bättre. Den senaste tiden har jag bara haft ungefär ett lite hårdare anfall/månad- vilket gjort att jag slappnat av och inte skött om mej riktigt så bra som jag borde (för det gäller att sköta sig!). Det är ju då man är frisk som man borde behandla sig i förebyggande…

      Så nu ska jag skriva en lapp: Boka tid till akupunktur!

Kommentera

