Men jag mår bra.

Min syster var bekymrad om folk uppfattar mej som om jag inte är ”den vassaste kniven i lådan”efter gårdagens fönsterbrädsbiltvättning.

Det är nog lite för sent att fundera på det.
Misstänker jag.

Förresten så var jag ju extra glad igår över att räcken äntligen var på gång.
Hah! Det gick över kan jag säga. Såhär ser det ut idag..

20140305-151620.jpg
Ursäkta för suddigheten. Det ska symbolisera mina tårögda ögon. Den smarte kan räkna ut att räckena inte passade. Fel mått.

*puuuuh*

Den som väntar på nåt gott..
fortsättning följer..

Och följer…
..och följer..
😉

Det här inlägget postades i hemma. Bokmärk permalänken.

Kommentera

