På gång

jag har ett nytt projekt på gång. Ska utöva en av mina hobbyer lite mera aktivt. Lite kvar att ordna ännu innan jag kan LANSERA min ide´. HAHA HA!

jo jag är lite ironisk 😉 . Det är int nu nå mäktigt. Lite små ledtrådar.
20140317-195636.jpg

Börja rida? Köpa häst? Öppna ridskola?
(leka häst?)
20140317-195648.jpg
Spela Angry Birds varje dag? Ordna AngryBirds-turnering? Sitta och stirra i soffan med stora angrybirdsögon (DET är en av mina hobbys -på riktigt faktiskt)
20140317-195654.jpg
Sjunga sånger om elefanter? Äta som en elefant?  Sola så att skinnet blir rynkig som elefantskinn?
20140317-195708.jpg
Fortsätta apa mej?

 

 

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till På gång

  1. Maria skriver:

    Nåt med DJUR blir det iallafall…du som är en äkta djurälskare 😉

Kommentera

