Belåten

Så går en dag ifrån vår tid och kommer aldrig mer..

Efter en dag som började sjukligt tidigt med att jag sa hejdå åt Jonas som for till Sverige (med min andedräkt som förmodligen fick honom att söka sig iväg extra kvickt) , senare kom både syster , bror och mamma på besök + några syskonbarn. lite matlagning, lite pizzabullbak, en halvt påtvingad roddtur (måste hämta en splitterny crocssko som flöt i väg! och en balja! och ett ämbare!) flera lakansbyten och 5 maskiner rentvättat och faktiskt också en halvtimmes tupplur utomhus- så känner jag mej särdeles belåten ikväll.
Tittar ut och njuter över att ”he e så grannt” . Tror att jag aldrig kommer att sluta uppskatta det vackra med sjölivet..

20140625-213038.jpg

20140625-213045.jpg

20140625-213052.jpg

Funderar på att snöra på mig Löparskorna och ta en runda innan sovdags …men kanske man inte ska förstöra en bra dag med sånt

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

