Ditt o datt

Glömde skriva igår, eller rättare sagt hann inte , att vi hade loppis (igen) igårkväll. I ytteresse- vid min brors gårdsplan. Roligt var det!
Hade tyvärr bara en dålig bild , där inte ens 1/4 del syntes

20140806-091835.jpg

Kom inte ihåg att fota ! Hade också en liten hörna med liDeluxekläderna och de ,sålde bra, och fick mycket positiv respons! Det var som alltid kul att höra ( jag tvivlar ibland på min förmåga att välja kläder ,smaken är som baken ni vet).

Var lite slö i hjärnan igår – då jag vakat lite &varit kärleksfull moder åt en febrig son på natten (+egen huvudvärk) . Man kan säja att då jag sov så hade jag ett 39 gradigt batteri bredvid mej, det var ”sådär” skönt efter en dag i värmeböljan.. Löste det med att sova med en iskub (ispatron) på huvudet. Bokstavligen. Ta det som ett tips!

Nu blev det igen en långtråkig text här men kan pigga upp det hela med lite blomster.

>

20140806-093328.jpg
Den enda (!) blomman vi har planterat på gårdsplan. (Ja,ja! Det var för att Josua vunnit den som jag tyckte att den MÅSTE jag väl nog gräva ner.).

Den blommar!!

Det är väl ett gott tecken?

Kanske har jag lite gröna fingrar..?
.

Full med löss,

men inte är vi så petiga.>

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ditt o datt

  1. anonym skriver:

    Hej. Kan du sätta upp bilder å pris på lite damkläder du säljer? 😃

    • livetsomrullar skriver:

      Hej!
      Jo , det kan jag (har inte riktigt tid precis nu men ska göra det så fort jag får tillfälle!) Tills dess kan du söka på LiDeluxe här på bloggen och kolla LiDeluxe på Facebook.

Kommentera

