Otur

Visst sa jag att jag har sjuka ben,

Sa jag att dagens barnvakt blev sjuk och att det inte fanns nån annan så Theo måste komma med. (Vilket gick okej)

Sa jag att jag någorlunda glatt haltade in till barnpolikliniken tillsammans med mina jättefina söner,

Sa jag att jag och Josua tänkte bli osams inne hos läkaren,
(Ljuva pre-tonåring)
Sa jag att jag inte längre var lika glad,

Sa jag att 5-åringen sprang iväg medan blodprov togs på 12-åringen. Vilket gjorde att 32-åringen fick ”jaga” (tänk gångstil a la Åldring 99år) efter honom i sjukhuskorridorerna,

Sa jag att de inte längre var så jättefina , Utan bara fina ,
Sönerna.

Sa jag att jag oajjandes haltade ut,

Sa jag att jag sen rev mej på ett av bilens handtag och började blöda?

Sa jag att min bil har punktering?
g

20140922-140432.jpg

Sa jag att min 7-åring är jättejättearg för att jag inte kan skjutsa henne till en kompis,

Sa jag att jag ska förhöra en viss 11-åring inför finska prov ikväll,

Sa jag : usligt ?!
.
.

(:-D)

>

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

