Det ena och det andra

Efter ”mamma-barn” -träff idag så började jag måla ramar (som jag köpt på rea från minimani).
Mörkblåa ska bli mörkgråa .

IMG_7891.JPG
Håller också på att testa att göra olika tavlor

IMG_7885.JPG
Nja..nån konstnär blir jag aldrig, men roligt är det.

Jag har lite svårt att göra en sak i gången , utan rusar vidare till nästa projekt med den påföljden att det tar så länge innan nåt blir klart..
Medan jag målade ramarna fick jag för mej att det var dags att plantera tulpanlökar och höst”blommor” .

IMG_7892.JPG

IMG_7893.JPG
Ja, det är inte jag på bilden.

Höhö.

Silvia tyckte det var roligt att hjälpa till.

Nu funderar jag på om jag ska öppna en annan sorts målarburk..

-Fokusera kvinna! Fokusera!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Det ena och det andra

  1. Anja skriver:

    Vi är nog nära släkt…;)

Kommentera

