Skillnad

IMG_8136.JPG

Det är liite kallt att tvätta fönster idag…men om man sparat vissa rum tills nu så gäller det att skynda.

Så fräscht det blir med rena fönster!

Och Fy, va smutsiga de var i Elins rum. (Det till höger på bilden är tvättat och det till vänster smutsigt.)

I Elins rum har vi sent omsider lagt upp en stringhylla , en som jag köpte för snart ett år sen.
I snigeltakt kom den upp kan man säga.

IMG_8134.JPG

Jag har idag rensat barnens leksaker (igen känns det som) och slängt en sopsäck med skräp. Sorterat en väska som ska bortges mm.
Tråkigt att göra men man (iaf jag) känner sig så duktig efteråt.

(Fast nu är hjälpköket proppfullt med saker som ska än till roskis,loppis,förrådet och till kusiner. OCh tvättas. Drar mej för att ta tag i det..kan jag säga!)

Blir nog en slapparkväll nu. Bastu och en bauta karkkipåse , mer än så behövs nog inte ikväll .

Trevlig helg!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Skillnad

  1. Maria skriver:

    Ojdå, kan man faktiskt köpa en stringhylla och sen ha den i skåpet över ett år 😉 . De är ju så snygga!! Själv skulle jag vilja ha en svart till köket men inte vågat kolla priserna ännu, vi behöver en som är minst 120 cm (ifall du funderar på födelsedagspresent åt mig, ha haa….)

    • livetsomrullar skriver:

      Nja..angående födelsedagspresenten så kommer jag nog billigare undan med ett par stickade vantar 😉 (ja,jag tror jag kan få lura nan att stick).

      Jag köpte hyllan men var osäker på i vilket rum den sku vara, satte den i skrubben och glömde bort. Så var det med den. De är snygga och tidlösa!

Kommentera

