Sol !!

Hej o hallå! Helt plötsligt kom solen upp och mitt frusna hösthumör tinade upp! Helt plötsligt fick jag lust att leva .

😉

Obs! Skojjar! Visst är jag led hösten /kylan/mörker men det är ta det som det är. Göra det bästa av den. Klä på sig ordentligt och fara ut och andas frisk luft .

Idag tog vi en cykeltur jag och Theo.

IMG_8176.JPG

Svinkallt om ‘tassarna’ var det men i övrigt okej. Inte kul men helt okej.
Jag cyklade med Jonas cykel , eftersom Elin lånat min i morse .

Jag njuter inte av att cykla måste jag säja. Det är nästan ett under att jag minns HUR man cyklar!
Gillar särskilt inte att cykla med en alltför stor cykel. (Att cykla med nån annans cykel kan göra att man plötsligt ligger i diket med ‘skrället’ över sig. )

Vissa cyklar har broms på styret ..o då hjälper det inte fast hur mycket man än trampar baklänges…

Det här inlägget postades i sportiga försök. Bokmärk permalänken.

Kommentera

