Afrika

Min systerdotter Louise är i Sydafrika på resa just nu.
Hon skickade lite bilder via whatsapp , som jag tänkte förgylla bloggen med 😊.

Först ut är Statyn över Nelson Mandela och presidentpalatset.

IMG_8201.JPG

Och så lite vilda djur ! Å

IMG_8204.JPG

IMG_8206.JPG

IMG_8205.JPG

IMG_8207.JPG

IMG_8209.JPG

IMG_8211.JPG

IMG_8210.JPG

IMG_8208.JPG

IMG_8212.JPG

IMG_8213.JPG

Detta var lite annat än Kälviä djurpark det.

Härliga bilder! (Trots att de är mobilbilder)
Gläds så åt då andra reser i och med att jag gärna skulle resa hela tiden själv.
Tycker att nya platser är intressanta och fast jag inte är nån djurälskare så skulle det vara oerhört mäktigt att se så mycket vilda djur i naturen!

Nå, nu blir det inte mycket Afrikaresande för min del..men vi kan ju …typ..
spela afrika stjärna och så tar jag med mej afrikaresenärens mamma +några andra rövare och reser norrut imorgon istället.
Sverige!
Int så exotisk, men Eri rejso so Eri !

Det här inlägget postades i Resa, uti herrens hage och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

