Virka

Idag har jag lärt mej att virka en mössa!

IMG_8664.JPG

Gissa om jag är stolt!

Använde garn med reflex i. Det är kolmörkt på vägen här där vi bor så förhoppningsvis syns nån av barnen extra bra nu !

IMG_8665.JPGCa 4€/nystan från Prisma
(Tack för tipset Magdalena! )
Nu ska jag fixa en tofs på .

IMG_8671.JPG

Hur jag lärde mej?

Kollade på video på youtube. Ska länka sen då jag sitter vid datorn (skriver från tel nu)

Det här inlägget postades i husmoderliga talanger, Pyssligt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Virka

  1. Anna skriver:

    Men va snyggt!

Kommentera

