Hej hej!

Förlåt till er som tröttnat på mina klädinlägg. Och tack till er som tyckt om dem (statistiken har ökat)

Kommer att köra rean till årets slut. Så får vi se sen då vad jag hittar på 😃 .

Ja jag vet inte själv ännu, men idéer finns. Sen om de blir verklighet det är en helt annan sak .*skratt*
(Man måste ju inse sina begränsningar)

På tal om annat .
I köket har vi förresten nya lampor .Passar bra där tycker jag . Bild från igårkväll , därav suddigheten .

IMG_9068.JPG

IMG_9070.JPG

Ikväll blir det Asentajagroup julfest vid Campus Allegro! Kul kul.
I år har jag inga problem med julfestkläder..har ett helt rum att välja på ..haha.
Fast jag har redan bestämt mej att ta en enkel 15-euros trasa från en nätbutik 😄.

Ha en skön lördag!
/Linda

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hej hej!

  1. Eva skriver:

    Dixonlampor?

Kommentera

