Hjälp varandra

Idag är jag så glad över att jag känner mej frisk så ni vet inte!

Tyvärr kan det ändra i ett huj, men det är att ta det för vad det är.

Igår efter kvällsmaten (som för övrigt ingen orkade koka, vi åt bara smörgåsar istället. Det går det också ska ni veta.) for vi till mammas och pappas.

image

Vi höll till i vardagsrummet. Det blev tapeter i 2 ljusa nyanser. En tapet i vitt med svagt mönster och glitter.
image

Och så blev det en ljus varmgrå tapet. Snyggt! (
Även om bara jag o Jonas syns på bilden så hjälptes vi alla åt att tapetsera. Visst klarar de att tapetsera helt själva , men inte lika bra . Haha 😉
Nämen visst är det roligare att få hjälp OCH att hjälpa.
image

Det var det jag tänkte påminna om idag: hjälp varandra! I smått som stort.

Så. Vem kommer hit och städar skrubben med mej??! Vava?

Det här inlägget postades i husmoderliga talanger, Pyssligt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hjälp varandra

  1. Maria skriver:

    Duktiga ni som ställer upp!

    ps. Städa skrubben med glädje du som inte har nån bebis som avbryter dig i allt 😉 jag skulle gärna byta en dag, speciellt en dag som denna! 🙂 (men bara en dag, sen vill jag ha tillbaks mysplutten i pyjamas till natten)

Kommentera

