Om att börja

Ibland blir jag så trött på mej själv över att jag inte får nåt början med vissa saker. Som tex att hänga upp tavlor. Vi har bott 2 år i huset och vi har ett enda fotografi uppe. + några  vsnliga tavlor.
Jag tycker att foton gör hemmet personligt  och endå kommer jag inte igång!

Idag har jag varit duktigt och börjat på en tavelvägg.

image

Haha. Det blir väl fint? !

En tavla. Hinner inte fixa flera idag, få se hur länge den stackaren hänger ensam kvar…

Nu ska jag skjutsa Theo till dagklubben, sen skall jag betjäna vid missionsmagasinet från kl 14-18.

Känns extra roligt att fara idag, det är så länge sen sist! Välkommen in!

Tips! På tal om tavlor finns det många snygga där ,

Maria har varit dit och fyllt på.

Det här inlägget postades i hemma och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

