Att tänka på

Oj. Vad dagarna går fort!

kan inte riktigt sätta fingret på vad vi gjort hittills denna vecka men i måndags var jag iaf på kvinnokväll. Det minns jag !

Kom dit lite försent eftersom jag hade ett jumppa pass som nästan krockade.

Kom inte riktigt in i stämningen sen , tyvärr. Hade lite svårt att orka sitta och lyssna. Kände mej som ett 4-årigt dagklubbsbarn som helst velat gå runt ..eller ligga på bänken och peta sig i näsan eller nåt 😉

Alltid får man ändå nåt viktigt med sig från föreläsningar ! Uppmuntran och insikter. Så det är värt det.

HÄR kan man läsa det viktigaste , skrivet av Saara Kinnunen. Och så har Maria skrivit fint om det på bloggen. Läs gärna också det.

image

Trevlig onsdag!

Själv ska jag strax iväg till massören. Inget skoj men nödvändigt.

Det här inlägget postades i uti herrens hage. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Att tänka på

  1. Maria skriver:

    Ha ha, jag som satt längst fram kunde inget annat än bli medryckt för hon tog ögonkontakt med mig hela tiden 😉 tror det hade varit ännu intressantare om hon hade pratat finska, man märkte att det blev lite mera ”bara skrapad på ytan” denna gång!

    • livetsomrullar skriver:

      jo, jag tänkte också det att det kanske hade varit bättre att lyssna till finska. Hon pratar svenska bra, men man vet ju själv hur mycket enklare det går redan att tala dialekt jämfört med högsvenska 😀

Kommentera

