Med blommor och blader

då blir jag så glader.

image

Se så vackert! Fick buketten av gästerna vi hade i lördagskväll och de uppskattades. Både gästerna o buketten.

image

Själv köpte jag liljekonvalj åt mej. Min förhoppning var att det sku dofta i hela köket, men det blir nog att sitta med näsan i krukan om man ska känna nåt. Och sånt har vi inte riktigt tid med.

Finns knappt nån godare doft tycker jag (har känslig näsa o börjar lätt klia i näsan av starka dofter. Kan inte använda sköljmedel med doft i för då står jag och nyser medan jag viker kläder .)

Vet du nån salva/doftljus eller annat som doftar gott? Mild men gott.

Det här inlägget postades i Blablahaa, hemma och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Med blommor och blader

  1. Lisen skriver:

    Petterssons säljer doftljus med liljekonvalj 🙂

Kommentera

