Kalas

Igår firade vi Theo som fyllde 6 år!

image

Så söt!

Han fick lite leksaker, Kalle Anka pocket, godis, jumppamatta och sådana där träringar att  göra konster i.

Ska se om vi hinner få upp ringarna idag.

Jag vaknade med migrän igår och det hängde på håret om vi skulle få avblåsa storkalaset på kvällen,  men som tur lättade det mot kvällen. Det blev en riktigt lyckad kväll, fastän jag bjöd på lite misslyckade kakor.

Nu siktar vi på nytt kalas nästa helg :).

Idag har jag ledig dag, hade lite tänkt ta Theo med och fara en runda till Kokkola, men ska via läkaren och kolla mina bihålor först. Har på känn att jag far lite för tidigt för att det ska visa något men jag orkar inte sova sittande fler nätter. Nå. He som int bar värr he var bäter!

Trevlig påskvecka! ”Mulimåndag ” idag, va?

Det här inlägget postades i barnen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kalas

  1. Maria skriver:

    Ni får köpa en ny säng där man kan höja och sänka huvudändan vi behov 😉 .
    Tack för kalaset! det gick ju bra med tanke på hur många barn vi hade där och inte startade ”barnvakten”. Hoppas huvudet inte dunkade alltför mycket efteråt!

    • livetsomrullar skriver:

      Ny säng, eller så får jag slut att vara såde pito ;-). Mådde nog bra igårkväll, så det gick väldigt bra. Faktiskt.

      Har ingen inflammation. Läkaren tyckte jag ska vila mera . Haha. Hon trodde att jag kanske var lite stressad. HAHA. Hon borde verkligen ha sett mina timmar på soffan förra veckan!

      Nåmen. Ska försöka ha glasögon på mej och se om spänningen i pannan försvinner. Annars har jag ju en bra orsak att prova botox
      😉

Kommentera

