Att arbeta ikapp

Efter att ha varit ledig så har Jonas’ arbete en förmåga att hopa sig . Vi kom hem från Sverige igår alltså. Därför tillbringas kvällen på ”hemmakontoret”. Själv har jag lite arbete att planera (2 dagar kvar sen är jag ledig längre igen!) så jag passar och på och gör honom sällskap. image Nu sitter vi och väntar på att nåt barn ska komma in (de är ute och leker i regnvädret! Hör och häpna!) så att vi får beställt kaffe till sängen mot nån liten liten muta .hehe. Nå. Tillbaka till arbetsplaneringen. För min del gäller det att läsa lite i Bibeln, söka några sånger och planera pyssel. Inte jobbigt alls faktiskt. För Jonas del är det en hel bunt papper fylld med siffror som ska gås igenom (zzz..jag somnar vid blotta tanken), datauppgifter som ska fyllas i,  räknas om och mailas iväg . Tur man fick/får välja yrke!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

