Magasinet

Idag ska jag vara vid missionsmagasinet och betjäna på eftermiddagen.

Man träffar alltid så mycket trevligt folk där. Nu är det pinsamt länge sedan jag varit in dit så det ska bli extra roligt! (även om första tanken då jag vaknade i morse inte var så jättepositiv. Det är ju tur att humöret växlar fort.)

Alldeles strax ska jag på läkarbesök med Theo eftersom de vill kolla upp honom då han haft 5 migränanfall på ett år. Inte för att jag tror att det ändrar nåt varken till eller från tyvärr, men det skadar inte att undersöka.

ja. Int var he na meir me he tå.
image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

