De små sakerna

Glädjen då man är helt trött efter dagens sysslor tänker att man ska koppla av lite.
Så sätter man sig mot sänggavel för att läsa en stund OCH man hör prassel!

image

En välfylld godispåse! Jeee!

Jonas som gömt den åt mej.
Åå så romantiskt. Eller så e jag bara extremt lättflörtad .

Nu ska jag dyka ner i påsen innan jag om en stund ska iväg till bönnan och diska bort kaffekoppar efter 35 karar. Sånt på denna soliga och vackra fredagkväll.

Imorgon lär det bli otroligt vackert väder. Det ska vi ”fira” med en stadsrunda jag och äldste sonen. Uh. Kläder och skor måste ska inhandlas.

Giv mig styrka.

Det här inlägget postades i Blablahaa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

