Klippt!

Känner att det är viktigt att meddela här att jag äntligen varit och klippt mej.
Ber om ursäkt åt alla som suttit bakom mej och som drabbars av akut begär efter en hårsax.

image

Mina kluvna hö-torra hårtoppar är nu borta! Jihoo.

Tänkte bjuda på en bild framifrån också, nu då jag har snyggt plattat hår och allt, men ju snyggare håret blev desto mer slitet kändes ansiktet.
Jaja. Livet.

I övrigt har Theo o jag varit till simhallen idag. Så otroligt duktig känner jag mej som orkade ta oss dit och sen motionsimma också .
He e ju nämligen naliiti jobbit att måst klä åv se..

Det här inlägget postades i Blablahaa, sportiga försök och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Klippt!

  1. Maria skriver:

    Så blev jag plötsligt påmind om mina egna kluvna toppar 😉

    • livetsomrullar skriver:

      Men du var väl nyligen?! Jag tror int att jag varit på mer än ett år…😮. Eller klippte int din mamma dina topparna så du sku tex fara ti frisso? *fniss*
      (jag var nära att göra det men for på drop in sådär huxflux men jag ursäktade mej massor istället )

  2. Hanna skriver:

    vi hadd samma program idag tå, även mitt hår fick sig en rejäl omgang, nästan så he int lämna na kvar san allt som va nöjt va bortklippt/Hanna

Kommentera

