Begagnat och snyggt

image

Se vad sommarfint på mitt köksgolv!

Köpte plastmattan via facebookloppis och jag är nöjd. Bytte gardiner i köket i lördags till 4 helgråa (tidigare hade jag 4 vita och 4 gammelrosa ) och kände att jag ville ha lite annat än bara grått i köket och bytte således också ut min gråa matta mot denna.

Den nogranne ser även Jonas hemmakontor i andra änden av köksbordet. Han har en ny teori om att det inte räknas som att arbeta om han sitter vid köksbordet..
Jag är av lite annan åsikt.. fast  inte stör det jättemycket  att han arbetar långa dagar då han kvällstid gör det hemifrån.
Sålänge han säger ”ja”, ”okej” , ”hmm”, då jag talar med honom och vi tar kaffepaus tillsammans emellanåt.:-)

(Barnen utnyttjar det till max, perfekt att fråga vad som helst av pappa så säger han ja. För han vet inte riktigt vad han lovar då han har hjärnan sysselsatt med arbete).

image

Nå. Det om det. Vad tycker ni förresten om vädret?

Är det inte lite usligt,va?

Jag har roat mej med att putsa ur kylskåpet och lappa 4 par byxor idag.
roligt.

Det här inlägget postades i Blablahaa, hemma. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Begagnat och snyggt

  1. Maria skriver:

    snygg sommarmatta! På tal om noggranna iakttagare så var det inte pappren jag fäste uppmärksamheten på utan på din lilla odling, den ser spännande ut 😉 😉 … nu får du zooma in det också….

Kommentera

