Fredag

image

En lång dag ,känns det som.  Var segstartad och lat på förmiddagen men innan kvällen var slut hade jag hunnit med mycket.
Städade hela huset (brukar städa vinden och nedrevåning på olika dagar,för jag har svårt för att slarvstäda och då tar det så länge.), tvättade kläder, virkade en pannlapp (japp!) ,putsade upp en begagnad stol och däremellan hann jag med en tupplur och koka risgrynsgröt en gång och äta fisk två ggr. Svärmor och svärfar tittade in en stund också
Ett varv till stan blev det med.

image

Hela dan har jag varit halvsur på vädret. Inte för att det hjälpte men.

Hoppas på vindstilla imorgon ! Det får fast åska och blixra värrigare bara jag slipper blåsten .
😉

He om he. Nu blir det natt. Sov så skönt

Det här inlägget postades i Blablahaa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

