Soligt = Roligt!

image

image

Möblerade om utemöblerna och tog ut dynorna från förrådet först igår (! De har ju inte behövts tidigare)
Jag gjorde inget låg mest i solstolen  men är rätt bra på att kommendera  . Lite för bra kanske  😉

Jonas har fixat med styrox och armeringsjärn i lilla bygget, samt skyfflat och slätat ut jord så gräsmattan blir slät igen.

Barnen fick nytt tält ! Spännande!

image

image

Jag hade beställt det HÄRIFRÅN.
Därifrån köptes också nya studsmattan och fjädror.  Önskar SÅ att jag vore sponsrad, skulle ännu behöva köpa ny studskantsskydd . Skulle vilja ha den med tjockare stoppning (4cm) men jag ”jöutist ” inte köpa den ännu.

image

Inatt har barnen sovit i tält. Mysigt!

wpid-20150701_115351.jpgSuddig liten bild, men glad!

Anja och svägerskan Anna med barnen var hit igår vilket gjorde att jag orkade vara stilla mer OCH hade dessutom trevligt . (Inga känningar igår, yee!!) Barnen var lyckliga över kompisar (kusiner) och att det äntligen lockade att simma i sjön!

Åt och drack utomhus och bara den möjligheten i sig får ju en att mysa och tycka att tillvaron är helt ljuvlig.

Det här inlägget postades i barnen, hemma och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

