fullt ös

Fullt ös kan man säga att vi hade från måndag till tisdag. Elin hade kusinkalas (från pappas sida) med övernattning. 5 extra flickor hade vi. Roligt hade de!20150728_164646

Det blev ju så varmt och skönt väder också.

Jonas planterade träden och nu hoppas jag verkligen de klarar sig !

20150728_151635

Paraplyalm.

Inatt har sov alla egna barnen  borta hemifrån utom Theo som i sin tur har 2 kusiner här.

20150729_111153

De har börjat dagen med mete.  Och jag myser innombords över hur idylliskt det ser ut. 4 (små) fiskar hittils 😊.

Duktiga pojkar!

(Inatt ska det vara skönt att ha egna barnen hemma. Visst har de jätteroligt då de sover borta och det gör dem självständiga och tryggare människor ,det är jag övertygad om, men jag trivs nog bäst då jag vet att de ligger i egna sängar.)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

