om hur man kan känna sig

Sitter och försöker ringa till en instans. Som alltid då jag ringer (tråksamtal) har jag ett papper till hands som jag klottar på.

Brukar sluta med att det är fullt med fyrkanter cirklar och streck  (för att de s*iter i att svara fast de har telefontid . *iiih*)

Lite på dåligt humör idag, som ni märker. 3 timmars totalsömn gör INTE underverk – kan jag tala om.

😉

20150805_092731Dagens telefonklott.

Jaja.  Nå. Vädret är ju på min sida iaf.

20150805_09362820150805_093655

Och gräset är faktiskt grönare vid vårt än vid grannens..

Ja.  Och GOD MORGON förresten!

😊

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

