stillsam

20150814_110525

Här ligger jag helt stillsamt i vår svarta gunga och har det faktiskt lite … tråkigt.

Får man säga så, fast man egentligen har det riktigt skönt och bra?

Har röjt upp hemmet lite nu på förmiddagen  och funderar vad vi ska hitta på? Borde fara och handla lite fler skolsaker + kolla på utbudet av symaskiner (av alla de saker!) men mina höfter. Ack mina höfter.

Annars mår jag fint, mannen mår fint och barnen går det heller ingen nöd på. 😊20150814_113344

Igårkväll var mina systrar,mamma & svägerskor hit. Vi simmade i poolen , åt pizza och massa gott. En riktigt bra kväll. Sånt borde man göra oftare! Så givande.

Vi brukar alltid fara på en kvinnoresa till Sverige på senhösten och det känns lite snopet att jag inte kan fara i höst, men det kommer fler resor!

Jag och Jonas funderar på att fara en helg till Umeå, men få se om vi tar oss tiden. Barnen tjatar att vi ska fara bort så att de får övernatta vid sina kusiners . Haha.

Som om det inte har övernattats nog denna sommar?!

(Inatt har flickorna sovit vid mommos. )

Uppdatering: hann bara posta detta inlägg så hör en kompis av sig (som en skänk ftån ovan) och vi har bra program/sällskap resten av dan. 😊

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

