Ute och cycklar

Man vet att man har några för många cyklar då 8-åringen, strax innan hon ska till skolan  säger:

-Mamma, kedjan på min cykel har hoppat! Vad ska jag göra?

-Du kan ta din röda cykel istället. Svarar jag.

-int jär i vääde ! Den tar jag inte.

-Nå, ta din gamla vita då?

-Vilken?

-Den vita, som liknar min.

Och så cyklar barnet till skolan. På en vit cykel i samma storlek som de övriga 2.

#vimåsterensa# , #skyllerpafindit.fi&loppisfyndpriser#

Det här inlägget postades i Blablahaa och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

