slö

20151001_133108

Här ligger jag i soffan och 20151001_133231

larvar mej.

Fast. Egentligen inte, är bara så trött att det inte riktigt nappar att ta tag i nåt. Sov illa inatt eftersom det kliar ! Mest på mina armar. Nu idag kan jag inte ha strumpor på fötterna då det kliar så mycket.  O ljuvliga dagar!

(Brukar ha lite kli på hösten så jag hoppas det int har med graviditet att göra. Får man förresten smörja med kortisonsalva då man är gravid?)

Ikväll ska jag bort hela kvällen och jag funderar på att klä mej i min jättesköna ankellånga fleecemorgonrock..

Tänkte om jag skulle införa lite klifritt och varmt  mode såhär inför vintern.


Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

