Knäpp

20151008_035858 Här sitter jag och följer med sekundvisaren. Mitt i natten.  O ljuvliga graviditet.

Börjar bli lite less nu faktiskt. Sover fruktansvärt dåligt. Är det inte det ena så är det det andra. Förra natten hade jag ont i ryggen och sammandragningar till halv 2 (svaga så ingen fara, men kunde inte sova), sen några obligatoriska wc besök och benvärk och så ska man upp kl 7 (har all tid i världen att sova dagtid men det går oftast inte pga klåda). Inatt kliar mina armar så jag blir snart knäpp..

Har för lågt hb så jag trött både dag och natt men det går inte att somna med brännande armar. Eller somna kan gå men så fort man råkar vakna av ”höga” ljud, som typ av att nån fiser vid grannens -Då är det kört!

20151008_035913

Lättväckt som man är alltså.

Ursäkta  för klagovisan. Nu har jag ätit ”morgonmål” och humöret känns lite bättre.

Fick förresten mammaledigt på riktigt igår 😊. Och bebis kvar i magen! Det trodde vi inte då jag var inlagd i vecka 20! TÄNK att det gått så bra ändå.

Det gäller att se det positiva fast det är lite motvind emellanåt.

Jaha. Nå nu blir det att läsa öt och hoppas att ögonen så småningom stängs en stund igen.

 go’natt och go’ mårrån!

Det här inlägget postades i gravid och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Knäpp

  1. sanna skriver:

    Testa lingon. Mitt hb va bra när jag åt lingon.

Kommentera

