hit och dit

Tycker jag rajttat både hit och dit de senaste dagarna.

Varit via stan 3 dar i streck..

Igår hade de minimässa vid Asentajagroup så jag passade på och var dit och träffa lite folk (och åt  knackorv som det bjöds på).

Kom hem och drack eftermiddagskaffet i solen! I t’paita! 2015-10-09 15.35.37

Blev det månne Rennie som dopp?

20151009_133805

Nejdå.Slog på stort och svängde in via bageri efter en bakelse.  Det ni!20151009_133829

”Because I’m verkligen worth it!”

20151008_160230

I onsdags hade jag en sån här cool tjej som sällskap till stan. Hjälp vad våra barn blir stora!

Idag var jag och handla kläder/skor med tonåringen . Tänk att lilla jag köper skor i storlek 42 åt min son!?

Han som förövrigt växt om mej för länge sen.

(Ja, jag vet att jag int direkt är flaggstångslång heller.)20151010_110411

Det ÄR roligt att de växer och blir så kloka individer. Alltså vilka samtal man kan ha med dem. En ynnest att lyssna till 6-åringens funderingar, likaså 8-åringens  berättelser (även om hon ärvt sin mammas långrandiga berättarteknik ;-)) och att sen jämföra vilka funderingar 12 och 13-åringen har! Så olika, så charmiga.

Och därmed är jag övertygad om att vi kommer att njuta extra mycket också av babyjollret som småningom kommer att fylla vårt hus igen!

Livet.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

