Dagsenergi

Tänk att det tar hela dagsransionen av energi för att baka lite2015-10-14 19.18.25

bullar!

Längtar verkligen tills jag ska bli piggare/få mera ork! Tror såklart att efter att vi får baby så kommer jag att yra runt som en duracellkanin.

Hehe.

Nämen , det är inte för inte som tröttheten slår till. Är faktiskt höggravid nu. Lite på 4 veckor kvar bara!  *iiih*

Var en vända till biblioteket ikväll. Annars har jag suttit på min, allt bredare, stjärt resten av dan. Huhu vad jag känner mej lat trots allt.

Är glad att man inte måste motionera för att umgås med övriga barnen /mannen- utan man kan sitta och spela Uno tex. (Ja. Med några ståpauser emellan. Det trycker ju på lite här och där,  precis som det ska göra om allt är okej i dessa veckor.)

Annars lugnt hos oss. Lite förkylning på gång och några uppbokade kvällar, men på rimlig nivå ändå.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

