mjuk så mjuk!

20151112_130938

Här sitter jag i soffan och väntar på att förlossningen ska dra igång. Haha.

Bf idag. I natt fick jag sova 7 timmar i streck! Sån lyx!!

På tal om lyx i materiellt sammanhang så är mina nya mattor på plats.

20151112_130741

Den är så vit , ren och len att jag funderar på att sova på den inatt.. eller inte. Men mjuk är den!

Ännu syns skarven ganska bra mellan dem (det är två då jag vill ha större matta än vad som finns att köpas) men det brukar jämna upp sig /alternativt man slutar bry sig om småsaker som en liten mattskarv.

20151112_130951

2015-11-12 13.13.39

Vi ska snart ställa oss i ordning för att träffa buuklubben i Karleby,  samt lämna in julteckningar till halpahalli. Det behövs inte så mycket för att det ska vara speciellt gör barnen.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

