omskötta

 

Oj vad vi blir omskötta/ bortskämda. Fast det är vi värda. Tycker jag.

Haha.

2015-11-24 14.30.28

Värsta restaurangmaten står den nyblivna 5 barnsfadern för.

Alltså vilken skillnad att få baby då syskonen är större än om jag jämför då vi fick Theo då vi hade 4 barn under 7 år. Lugnare .

(Även om stora barn också medför ett och annat . Stoj/läxor/mer klädtvätt/fler kompisar/aktiviteter osv, men det är inte så intensivt nära en hela tiden eller beroende av att matas varannan timme, eller bytas bajsblöja på. Hehe)

Storasyskonen är, för övrigt helt förälskade i vår lilla mörkhåriga prins.

Som ännu är utan namn!

Har ni på nåt riktigt gulligt namn så ge förslag.

Nu ska jag sätta mej ner och amma. Han har varit lite kinkig med ätandet men nu fungerar det ganska bra. Lite oskönt ännu för min del med lite ömmande både här och där, men det ska ha sin tid att återhämta sig också.

Babybubblan fortsätter hos oss alltså.

Bra så.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till omskötta

  1. Hanna skriver:

    Tycker ha liknar en liten Oliwer på bilden

  2. Helena Hjulfors skriver:

    Härligt Linda ❤️ Ni är värd allt, japp. Namn ids jag inte riktigt i detta skede dela med mig av, ifall att jag behöver dom själv ☺️

Kommentera

