Hemma!

Vi kom hem redan på lördagskväll. Wilmer var nöjd i bilen och resten av barnen gick det bra med. Lite illamående för ett av barnen men i övrigt inga incidenter.

I dag gör jag mitt bästa för att röja upp här hemma.

Torde bli 6-8 maskiner tvätt innan jag är i kapp…och huset är väldigt dammigt -ser jag nu då solen skiner.20160104_132411

Julstjärnan på bordet vissnar  (såklart har jag glömt att vattna) och julgranen är utslängd.  Skulle vilja ta bort resterande julpynt också men det får vara över trettondagen. Bra med lite vinterväder nu, även om det är lite väl kallt! (Jag vågar knappt sticka näsan utanför dörren. Amningen går inte helt problemfritt sen jag var sjuk) .

20160104_135919.Elin och Silvia är ute och skinnar trots -18 grader.

Igår fick vi äntligen se (syster) Anjas lilla nyfödda flicka. Ah! Så söt. Mörk och len och alldeles perfekt.

20160103_163351

Gulliga babyhänder, kan vara det mysigaste jag vet. *tacksam*

En liten glittrig klänning gav vi i present, eftersom hennes storasystrar älskar sådana 😄.20160103_120655

Wilmer lekkompis, ja oj vad de ska leka sen. Och vi är så nöjda att de föddes på samma år  😊!

 

 

 

 

Det här inlägget postades i Resa, Väder. Bokmärk permalänken.

Kommentera

