söndagslunk

20160124_120445

Vi sov till 9 i morse! Skönt med sovmorgon.  Vi har varit ute och ”skutta” idag, jag ,W och Silvia.

Konstaterade att S är väldigt lik sin far. Snabb i stegen.  Det ska gå undan 😉

På tal om far så verkar gänget ha det bra i Albanien . Kallt väder dock. Idag ska de vara med på prästvigning av 2 präster. Vi får be att de ska bli välsignade i sitt arbete i Albanien.

Förhoppningsvist kommer nåt blogginlägg snart på evangeliumispetsen.com.

—–

Igår fick jag gjort ovanligt mkt hushållsarbete trots att jag är ensam med barnen. Sorterade bort leksaker och Theos rum har synligt golv och var sak har sin plats.

Dessutom fick ett skåp ett lager färg. Elin hade en lite gnällig Wilmer under tiden. Kliar så i fingrarna att måla ett varv till idag, men jag ska göra mitt bästa för att helga vilodagen. Inget arbete. Stillhet.

På tal om stillhet så är det ganska stilla i min mun. Stelt. Bedövningen från i fredags har inte släppt helt! En fjärdedel av munnen är ännu lite bedövad. Inte helt men så pass att det är lite svårt att dricka och att tugga med vänster sida är bara att glömma. Halva nedreläppen känns tjock (den är inte svullen ) och det pittrar i den.

Mystiskt .

Jag kommer att dö nu va?

😉

Inte är jag orolig ,det är bara störande,  tänkte bara om nån haft liknande? Att bedövning suttit i länge.

 

 

 

Det här inlägget postades i baby, sportiga försök, uti herrens hage. Bokmärk permalänken.

Kommentera

