onsdag

Inte speciellt  mycket nytt härifrån. Jonas har kommit hem ( natten till igår) och nog är det skönt att familjen är samlad.

20160126_124933

Lilla W blev överlycklig då pappa kom! Tror faktiskt att han märkt att han varit bortrest fast han är så liten.

Oj!  Nu måste jag (o W) hastigt iväg för att övervaka innebandy vid skolan. Harmt då W sover en lite längre tur nu. Idag har han varit gnälligare och sovit nån minut i famnen bara..så fort jag lagt ner honom har han vaknat.

Blev smyg fotad nyss av Josua.2016-01-27 17.04.43

PÅ mej gick det bra att slumra. Och jo jag sov också.

Lider än av mina tänder. Bedövningen har ännu inte släppt helt och det värker lite, så troligtvis har nån nerv blivit skadad.

Så nu är jag på diet.

Tugga – så -lite-som-möjligt-dieten.

😉

 

 

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

