Theo 7

Idag fyllde Theo 7 år! Vi började således morgonen i hans rum. 20160329_080414

 

Lite dålig bild . (Filmade också ). Han fick Lego, kläder , böcker och transformersbilar.

Ikväll fick vi överraskningsgäster ,vilket var jättekul !  Han ska ha ”riktigt” kalas lite senare.

20160329_163035

I påskhelgen har vi nästan bara varit hemma. Wilmer har (haft) sån hemsk hosta och sovit dåligt på nätterna så jag har varit trött och  lite småirriterad. .

Nu mår han bättre men sover lite oroligt och hostar ibland. Glad är han ändå!

Såhär såg det ut i morse 20160329_084441.jpg

Gulligt!

Oj.  Nu blev det stora bilder här,men jag får ändra nästa gång jag sätter mej vid datorn.

Äggen? Jag tänkte att ni säkert inte har sett tillräckligt med påskpynt ännu…Därav mina ägg.  Bara som tips till nästa år (hoppsan!  Va jag är ute i god tid) att man kan måla olika religiösa motiv på äggen. Går bra att måla med färgpennor av märket Sence och imorgon ska jag visa vilka färger ,från Jysk som man kan använda istället för de traditionella  dåliga vattenfärgerna.

Nu ska jag försöka lägga ner lilla söta Wilmer som jag maratonammat till sömns..3:e försöket nu. Få se om det lyckas!?

 

Det här inlägget postades i baby, barnen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

