mycket

usch, idag känns det som om jag borde göra så mycket.  MEN jag är så trött att jag ska försöka glömma klädhögarna,dammet och övriga måsten en stund medan Wilmer sover.

20160428_132546 ikväll ska vi och ställa i ordning lotteriet vid bönhuset.  Vårbasar med många fina vinster! ! Välkomna till Näsvägen imorgonkväll alltså!

Nu ska jag ta tag i virksömmen , japp. Jag var på virkskola häromkvällen och nu lyser flitens lampa.

virkkväll!

Har inten hunnit så långt men sakta men säkert…

20160428_133636-1

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

