Swosch!

– lät det och så har det gått en vecka sedan jag kollade bloggen sist.

20160429_101604

 

 

20160430_200507

I fredags for vi (jag o W) till Umeå tillsammans med systrarna Ann-Marie och Anja +hennes lilla baby.  Så otroligt fint väder  vi hade på havet, kunde sitta ute på däck en stund medan småttingarna sov i vagnen. Hemma regnade det.

Wilmer sover bara korta turer under reSan så det blev lite tungt att ha honom själv – men på det stora hela så rekommenderar jag verkligen att fara över med färjan från Vasa-Umeå!

20160429_141727

Jag och Wilmer hade eget rum. Fräscht hotell också.  Lite väl mycket ljud hördes från gatan men frukosten var perfekt och sällskapet likaså.  *😚

Mer bilder kanske jag lägger in senare,  beroende på om här ska ammas mer eller inte.

Förresten :

Jag var till förskolan med Theo på jättefin morsdagsfest idag. Så gulligt,  och bra program hade de.  Tårta också!  Jag som älskar tårta. Nam.

Kom ihåg era mammor extra mycket denna vecka- själv är jag så nöjd med min !😊.

Be också för de som har dåliga relationer med sin mamma,för de som sörjer sin mamma och de som längtar efter  att bli MAMMA.

O en bön om kraft och ork åt den mamma som inte känner glädje i vardagen.

Amen.

 

Det här inlägget postades i Resa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

