hoppsan

Här går dagarna snabbt tycker jag.

Har tänkt blogga riktigt som på riktigt nån dag och sätta mej vid datorn istället för att skriva snabbt på telefon som jag gör nu .

IMG_20160514_202416.jpg

En bild från ikväll. Flickorna har hittat ansiktsfärgerna. Och Willer sitter för första gången i matstol. Framsteg!

Han har börjat äta pyttelite potatis/grönsakspure’ nu. Känns bra att ha fått en början på det.

Idag fick jag färdigt babyfilten som jag hållit på med.

20160513_192343.jpg

Är så stolt över att jag orkade göra den färdig! Min första virkade filt.20160514_162840

Tänk att man kan lära sig nya saker ännu!

Nu blir det natt. ..=jag ammar ca  2 timmar… innan Wilmer somnar.

Bortskämd som han är,men jag tycker inte att det är så jättebesvärligt utan faktiskt rätt mysigt för det mesta.

Natinatt!

Det här inlägget postades i baby, barnen, husmoderliga talanger, Pyssligt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till hoppsan

  1. Helena skriver:

    Fin filt👍 Nils har ätit många mål mat om dagen i flera månader redan 😊 Sen är han faktiskt jättelätt att få att somna till natten 😁 Så nu vet du det 😑

    • livetsomrullar skriver:

      😃 Skönt att ni har lugna kvällar med Nils.

      Det är på grund av lathet att jag inte börjat ge mat tidigare..(eller jag skulle börja vid 5 mån men då hade han så problem med magen att jag inte vågade) . Det är så enkelt att bara amma och han har varit rätt nöjd.
      Hoppas och tror att han somnar lättare på kvällarna med lite kraftigare mat i magen 😊

      Fast alla våra barn har jag ”skämt” bort med att amma till sömns så jag får lite skylla mej själv ..men Wilmer tar ingen tutt (har provat alla sorter som finns!) så det är svårare att få honom att lugna ner sig på annat sätt.
      He e svårt dähär tå man e så ovan!
      😉

Kommentera

