bra

Nu mår vi rätt bra hos oss. Vem skulle inte det i såhär fint väder?!

Wilmer är ganska gnällig för tillfället och tycker att det går alldeles utmärkt att både leka och bajsa mitt i natten ,  men jag tror det är en fas nu då han börjat äta potatis mm.

(Elin har haft nån ”magfnurra” men är nu helt frisk och själv fick jag i fredags antibiotika mot bröstinflammation.)

20160530_175047.jpg

 

Barnen har lite börjat simma i sjön, men huj vad det är kallt vatten.

Jag håller  mej på land invirad i vinterjacka. Typ.

För att slippa bli sjuk igen .

Oj. Nu hade jag tänkt skriva mer men hoppsan vad  tiden går snabbt =fördkolehämtning.

 

 

 

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

