Lov

20160606_102040.jpg

20160606_101953

Nå. Nu börjar det, sommarlovet!  Själv steg jag upp  7 i morse men skolbarnen sov lite längre.

Flickorna har pysselkurs varje dag denna vecka medan programmet i övrigt är fritt!

Eller fritt och fritt!? Det är hur man ser det då man har baby, fast skönt iallafall.

Hinner inte mycket nu tycker jag, men så får det vara. .tiden går så snabbt! Har inga vidlyftiga planer för sommaren men vi är rätt bra på att hitta på resor och annat sådär spontant så få se om det blir nåt extra eller inte.

Vi har ju så underbart hemma så vi riktigt NJUTER varje dag.

Nu ska jag njuta av att hänga tvätt .

😉

(Lite roligare nu då jag har ny tvättmaskin!  9kg tar den.  Enorm skillnad mot 6 kilos som jag hade före.)

Det här inlägget postades i Blablahaa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

