hej hej!

20160613_103712.jpg

Sitter en stund ute i solen och ”stressnjuter” av en kopp kaffe, medan Wilmer tar en kort tupplur.

The key to life is balance -står det på min mugg. Muggen som tittat fram från hyllan med omaka koppar. Tänkte jag skulle vara en god moder och låta barnens olika uddakoppar användas trots att det lite stör att de är så UDDA (för att nu inte säga fula 😉).

Bli inte oroliga nu, men vi har varit på resa igen. Onsdag till fredag hängde vi med Jonas då han skulle i arbete till Sverige.  Elin o Josua stannade hemma och barnens kusin Ramona kom med oss.

Sov vid stugan i Hedenäset. Vaknade till en värld av virvlande snöflingor! 

20160609_094636

Kallt som bara den!

20160609_094625

Fashionabla kläder och snyggt  regnskydd till vagnen.

Mina planer för resan var att jag skulle köpa ny barnvagn, men tror ni jag hittade nån som jag ville ha?

Icke.

Finns många snygga, men de ska vara praktiska också. Lutar mot en Emmaljunga city cross .

 

 

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

