sen senast

Vi har gjort en del sen senast.   Förutom det vanliga vardagliga

 

20160620_184804.jpg

 

20160620_125803.jpg

Varit ute då det varit väder för det.

I Lördags var det sämre väder så då tapetserade jag två väggar i Silvias rum.

20160618_144249

Från turkos till glansigt rosa. Den turkosa tapeten var dåligt tapetserad och hade blivit nött då vi haft sängarna längs med den . Nu har Silvia rummet ensam och det är verkligen ett stort rum.

Köpte tapet i Tallinn.

Jag börjar bli ganska bra på att tapetsera ,om jag får säja det själv.

(Och det får jag. För det är min blogg 😘)

20160618_134223

 

IMG-20160618-WA0009Mycket stökigt i rummet,fast det inte syns så mycket. Vi hade (har! ) 2 fullstora ikeaklädskåp som ligger på golvet i långa bruna lådor och väntar på att bli uppskruvade (J har extra myckert arbere nu ,både avlönat och talko).

Sista bilden är från då jag hade färdig tapetserat och Silvia satt i nattlinne och inspekterade sina nya fräscha väggar.

Roligt att tapetsera då man ser resultat så snabbt. Har ännu några rullar som jag ska smälla upp bara jag får några timmar över..

Det kan bli vilket år som helst alltså.

 

 

 

 

Det här inlägget postades i barnen, hemma, husmoderliga talanger, Pyssligt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

