Semester

Oj vilken underbar sommardag !

 

Jonas har fått semester !

20160713_150105

Det absolut bästa med idag var att jag inte behövde ta nån värktablett! Seger!

Vi har haft nya vänner (från vår  vänförsamling) på besök från Ryssland och i måndags var vi till Espskär ett stort gäng och grillade, simmade och lekte.  Mycket givande!

Kanske jag tar mej tid att skriva mer om det sen i ev lägga in nå bilder. Kanske 😉

Det är ju trots allt semestertider.

 

Idag började Jonas o Josua bygga brygga.

20160713_143141

Theo har väntat länge på en brygga .

Jag log för mej själv då jag tittade ut och såg att han balanserat ut på stockarna med en Kalle Ankatidning och satt på änden och läste i allsköns ro medan Jonas sågade och skruvade. 20160713_185026

20160713_185043.jpg

Barnen har simmat med krokodiler.

20160713_145701.jpg

Och jag har nya sköna tofflor.

 

Jag har njutit på stranden men också varit en vända till Karleby på jakt efter födelsedagspresent åt Elin som fyller 13 på söndag.

Dit for den vackra dagen.

 

 

Det här inlägget postades i bygga, uti herrens hage. Bokmärk permalänken.

Kommentera

