Heeej!

20160724_135529.jpg

Barnen har haft ett bra sommarlov och skolastarten har gått över förväntan. Nöjda barn =nöjd mamma.

Höst är min värsta årstid , faktiskt, men skönt att skolorna börjat , med nya rutiner.

Tänkte ju gå vilse i högen av tvätt här ett tag ,mina armmusklerna spräckte sönder jumprarna av all mat som jag kånkkat hem, disktrasan har vuxit fast i handen, mina fötter är sönderfilade av all gratis peeling de fått av sand inomhus och ögonen ser i kors av att ha vaktat mina 12 barn och deras kompisar från att drunkna /ha ihjäl varandra.

Jag behöver semester!

 

 

 

 

Om 26 dagar . DÅ ska jag vila.

(I allafall från hushållssysslor 😎)

Det här inlägget postades i Blablahaa, uti herrens hage. Bokmärk permalänken.

Kommentera

