Tillbakablick

20160626_124453

Nämen , se så härligt det ser ut på sommaren! Ser ni- SAND mellan tårna!! *längtar*

Bild av Wilmer från en svunnen tid, eingang tå vi var frisk.

20160513_140852

å så en bild , tär jag int e SÅ säker på att vi var heilt frisk.

G-L-A-D blir man av bilden!

 

Jag är Lilla-My till höger och Silvia i bikostym (som hon och jag pysslade ihop, enligt hennes ide´).Theo i riddarkostym i trädet.

Övriga deltagare har jag inte frågat om lov att publicera bilden, men ni/de får skicka in en stämningsansökan så ska vi nog fixa det  ..

…eller så ”blurrar” jag ansikten. Fast ifall det hjälper så kan jag ljuga och säga att jag inte är släkt med er 😉

Tack och förlåt!

Det här inlägget postades i barnen, Blablahaa, snygg, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

